MitTime

Ligner dine papirer også ét stort byggerod? Vi har løsningen! Med Mitcoms onlinesystem MitTime er der altid styr på papirerne, og du har altid alle oplysninger lige ved hånden.

MitTime er et alt i ét-onlinesystem udviklet af Mitcom, der kan skræddersyes, så det passer perfekt til dit firmas specifikke behov og stil. MitTime kan både bruges til online arkivering, rapportering, ordreudfyldning, intranet, time- og transportregistrering og nyhedsdeling – mulighederne er mange!

Med MitTime får du:

  • Let og overskuelig opbevaring af dokumenter
  • Systematisk ordrehåndtering, der gør det nemt at udfylde og administrere ordrer
  • Lettilgængelig time- og transportregistrering
  • Brugertilpassede formularer, der tilpasses firmaets individuelle behov
  • Nem og hurtig deling af data mellem medarbejdere, kontor og økonomisystem
  • Overskuelig kommunikationsplatform for alle medarbejdere
  • Mulighed for at dele og administrere nyheder og begivenheder
  • Skræddersyet design, som passer til firmaets stil

 

Fordele med MitTime:filefolders_dyalao

  • Individuelle løsninger: I er ikke fastlåst af et standardsystem; MitTime tilpasser sig firmaets specifikke ønsker og behov
  • Sikker opbevaring: Når alle papirer er online, risikerer I ikke at smide dem væk eller glemme dem
  • Nem adgang: I har altid adgang til alle dokumenter og formularer fra en pc eller tablet
  • Let udfyldning og registrering: Systemet udfylder automatisk alle standardfelter i formularen, så det bliver hurtigere og lettere for medarbejderen at udfylde
  • Gnidningsfri deling: Det er let og hurtigt at dele alle dokumenter og data mellem medarbejdere og systemer
  • Tidsbesparelse: Økonomimedarbejderen slipper for at indtaste alle oplysninger manuelt; MitTime overfører alle oplysninger til økonomisystemet

MitTime giver dig ekstra tid og overskud